زمان مطالعه: 2 دقیقه

رفع تیرگی ناحیه تناسلی رنگ پوست ناحیه تناسلی اغلب افراد تیره تر از پوست بقیه نقاط بدنشان می باشد. جای نگرانی نیست چند روش زیر را امتحان کنید.

سفید کردن واژن در منزل

سفید کردن واژن بخش حساس بدن زنان در بهداشت و سلامتیشان می باشد هر چند رنگ تیره ناحیه تناسلی به معنای مشکل جدی نمی باشد ولی تیرگی این ناحیه اغلب به رفتار های بد از جمله سیگار کشیدن، استفاده از کرم های موبر شیمیایی و نامعتبر، پوشیدن لباس زیر تنگ و پلاستیکی، افزایش سن و چاقی، اصلاح با ژیلت، و عادات های بد غذایی می باشد.

روش های رفع تیرگی ناحیه تناسلی در خانه

از بین روش ها و راه کار های زیادی که وجود دارد تنها 3 مورد تاثیر گذار را برای شما ذکر خواهیم کرد.

1.ماست

برخلاف تصور عموم ماست منبع سرشار از انواع باکتری های مفید و لازمه برای بدن می باشد. رفع تیرگی ناحیه تناسلی با ماست و همچنین به دلیل خاصیت بازی و قلیایی بودن ماست باعث تعادل در ph واژن شده و باعث کاهش بوی ناخوش آیند واژن و خارش های شدیدی و مرطوب نگه داشتن محیط واژن می شود.

و همچنین حاوی ویتامین b12 یا کوبالامین می باشد که باعث سفید کردن واژن می شود.

نحوه استفاده از ماست به این صورت می باشد که 3 قاشق غذا خوری ماست کم چرب،یک قاشق غذا خوری عسل خالص و دو قاشق غذا خوری جو دوسر را داخل یک میکسر بریزید و خوب مخلوط کنید و به ناحیه مورد نظر بمالید و بعد از 5 دقیقه با حرکات دایره ای ناحیه را ماساژ داده و بعد ناحیه رو با اب بشورید .

2.سرکه سیب اصل و طبیعی

سرکه سیب به دلیل خاصیت اسیدی و حاوی استیک، سیتریک، مالیک و اسیدهای آمینه ای که دارد به عنوان لایه بردار می توان به عنوان رفع تیرگی ناحیه تناسلی استفاده کرد. و همچنین به دلیل داشتن ویتامین ها آنزیم ها و نمک های معدنی باعث تعادل ph واژن و جلوگیری از رشد باکتری های که موجب خارش و بوی بد واژن می شود.

نحوه استفاده به این صورت می باشد که: سرکه سیب اصل را با اب خالص یا مقطر و حتی اب جوشیده شده که بعدا سرد شده مخلوط کنید و با پنبه روی پوست خود بمالید  بعد از چند دقیقه ناحیه تناسلی را با اب ولرم بشورید و خشک کنید. روزانه یک الی دو بار از محلول استفاده کنید.

3.آلوئه ورا

این گیاه گرم و استوایی  می تواند جادوی سفید کردن واژن شما شود ، آلوئه ورا سرشار از ویتامین های A، C، E، B12 و مواد معدنی جامدی است که خاصیت روشن کنندگی رنگ پوست را دارد که توصیه می شود با مخلوط کردن این گیاه با خیار تاثییر رو چند برابر کنید.

نحوه استفاده به این صورت می باشد که دو قاشق غذای خوری آلوئه ورارا با خیار مخلوط کنید سپس بعد از استراحت دادن ده دقیقه ای به مخلوط ان را روی پوست ناحیه مورد نظر قرار دهید و بعد از 5 دقیقه صبر کردن با حرکات دایره ای انگشتان دست به مدت 1 الی دو دقیقه بمالید و ماسک را با اب معمولی بشورید و از صابون استفاده نکنید

روش سریع رفع تیرگی زیربغل ناحیه تناسلی در کمتر از سی روز

و در نهایت توصیه ما به شما دوستان عزیز که قبلا این روش ها رو استفاده کردید و نتیجه نگرفتید یا نیاز به رفع تیرگی ناحیه تناسلی در یک ماه و کمتر دارید و اگر  زمان و هزینه برای شما با ارزش هست توصیه ما کرم رفع تیرگی واژن و زیر بغل بیوبالانس هست که بعد از 5 سال فروش هیچ ناراضی نداشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.